12 Ekim 2012 Cuma

Mimlendimmmmm :)

Evettttt en sonunda bende mimlendim :) Sevgili arkadşım Esra puskulunbelasiolmayageldim blogunda beni mimlemiş.Benide mimleyip bana bu değeri verdiği için çok teşekkür ediyorum kendisine.Ayrıca kendisi çok maharetlidir benden söylemesi bloguna mutlaka bi uğrayın ;) Gelelim konumuza...

Çantamızdaki 5 şey:
*kimliğim
*cüzdanım
*telefonum
*makyaj malzemelerim
*telefon şarjım
Odamdaki 5 şey:
*aynalarım
*başucumdaki çalar saatim
*ütülü nevresimlerim
*televizyonum
*5.yi bulamadım :)
Bu ay planladığım 5 şey:
*bu haftasonu sevdiklerimle geçireceğim güzel bir gün
*aldığım kumaşları yavaş yavaş dikmeye başlamak
*monoton hayatıma yeni bişeyler katmak için yeni planlar yapmak
*blogumla ilgili yeni fikirleri işleme geçirmeye başlamak
*biraz kafa dağıtmak 
Almak istediğim 5 şey:
*iphone 5 almak
*yeni kumaşlar almak
*ayakkabı almak
*güzel haberler almak :) 
*ohooo bi bayana sorulması gereken en son şey aslında bu yaz yaz bitmezki ben burada sonlandırayım en iyisi

Son olarak tekrardan esra arkadaşıma teşekkür ediyorum.Beni düşünmesi hoşuma gitti sağol varol esracım :)Ben mimleme yapmicam şöyleki isteyen herkez kendi blogunda paylaşsın ve arkadaşlarını mimlesinler.Böyleee uzun yıllarrr mimlenip duralım :) 

2 yorum:

  1. Hahaaa :) Benden de bir mim ve hediyelerin var :) Kabul edersen sevinirim :)
    http://senayatilgan.blogspot.com/2012/10/odullerrrrrrrrrr-mimlenmelerrrrrrrrr.html

    YanıtlaSil
  2. Mim için ve hediyeler için çok teşekkür ederim şenaycım :) kabul ederim tabiki nedemek büyük bir zevkle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...