26 Temmuz 2012 Perşembe

Degaje Yaka...

Annemin çeyizlik kumaşlarından devam edelim:) Senelerce sandıkta bekledikten sonra annemin kıyıpta veremediği ama benim gizliden yürüttüğüm bir diğer kumaşta bu.%100 saten bi kumaş zamanında sanırım suriyeden falan hediye gelmiş.




Resimde görüldüğü gibi saten ve dökümlü bi kumaş olduğu için degaje yakadan yana kullandım seçimimi.Oldukça bol yaptım kalıbını, kemerlede süsledim.Bu sene çok modaydı bilirsiniz bol gömlek tarzında çeşitli kumaşlarla, kollarda biritlerle falan.Bu kumaşta o formu veremediğim için belinde kemer kullandım açıkçası...




Kemeri kopçayla sabitledim.Zaten hareketi bol olan desenli bi kumaş olduğu için biyerlerinden kuşak sarksın istemedim.Kemerin önünede değişiklik olsun diye kurdele formu verdim.




Kollarında dediğim gibi birit kullandım.Ölçüsü dirseklerime kadar geliyodu oldukçada bol.Biritle yaklaşık 4-5 cm toplanıyo yukarı hem daha hoş hemde daha derli toplu duruyo.




Arkada çok anlatılcak bişey yok açıkçası.Tek ayrıntı yaka.oldukça açıkmış gibi duruyo ama görüldüğü gibi değil.İstersem degaje yaka formunda istersem tek omuz açıkta formunda kullanabiliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...