26 Temmuz 2012 Perşembe

Zor kumaş güzel iş!!!


Bu bluzümüde uzun süre önce diktiğim için dikim aşamalarının fotoları yok...Ama elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım.Resimdeki gibi üzerime yapışan daha önceden satın aldığım likralı bi badimi baz kalıp olarak kullandım.Sizlerde kalıp olarak eski bir bluzünüz yada badinizi kullanacaksanız kumaşlarının cinsinin aynı olmasına dikkat edin..yoksa feci kazalar ortaya çıkabilir :) tecrübeyle sabittir ;) baz kalıp olarak kullandığum badimin kolları kısaydı bende yeni dikeceğim bluzümü farklı istediğim için kollarını ispanyol kol yaptım...çok ince bi kumaş olduğu için kışın tercih etmeyeceğimden yakasını ve sırtını açık bırakıp ferahlattım hem bluzü hem kendimi :)Makinamda saten ayaklık kullanmama rağmen inanılmaz zorlandım dikiminde.çok ince olduğundanda dikiş hatası kabul etmeyen bi kumaş...Adeta bir kaplumbağa hızına aldım makinamı uzun uğraşlar sonucu bitirebildim şükür.Kollarının manşetlerini biraz uzun tutup en azından benim gözüme dahada hoş görünmesini sağladım.



Sırtına çektiğim kalın biritlerin sebebide söylediğim gibi çok ince ve salaş bi kumaş..omuzlarımdan düşüyodu.bunu engellemek için böyle bi model çıkardım...İlk ve sonbaharlarımı birlikte geçireceğim bi bluza daha sahip olmuş oldum...Heee bu arada unutmadan geçemicem kumaşını 3 tl ye aldım..ve aynı kumaştan birde bikini diktim şahane oldu, onuda ilerleyen günlerde sizlerle paylaşıcam...

2 yorum:

  1. Şahane olmuş, sırtına bayıldım =)
    Dikiş konusunda süpersin, keşke ben de senin kadar geliştirebilsem kendimi =)
    Takibindeyim Mervecim, ben de İdil / Ivır zıvır kutusunun sahibesi, memnun oldum =)

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldinnnnnnnnnnnnnn :) idilcim çok memnum oldummm gelmene.Kendine haksızlık etme gerçekten en zevk alarak gezindiğim blogların başında geliyo seninkisi :)ee bundan sonra sık sık görüşmek dileğiyle :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...